Artykuły sponsorowane… w czasach pandemii COVID-19

Znajdujemy się w środku pandemii COVID-19. Wpłynęła ona na sposób w jaki funkcjonujemy osobiście ale również na biznes i reklamę. Dziś reklama internetowa nabrała jeszcze większego znaczenia.

Reklamuj i sprzedawaj on-line

Jeśli reklamować i sprzedawać produkty i usługi to robić to tylko on-line. Ta forma reklamy, właśnie stała się jednym z głównych kanałów komunikacji. A komunikować, warto się w formie również artykułów sponsorowanych.

Nieprzerwanie od 2004 roku, widzimy wzrost zainteresowania tą formą reklamy. Nie tylko daje wiele korzyści „kontaktu z klientem” ale również wpływa dobrze na sam branding, SEO oraz widoczność oferty.

Reklama w salonie a nawet kuchni

Wszyscy ograniczyliśmy nasze wyjście poza dom. Pracujemy zdalnie (jeśli to możliwe) a naszym oknem na świat stał się internet. Dostawcy usług szerokopasmowego przekazu danych, zanotowali w Polsce wzrost blisko 40%.

Nie mamy co robić, to siedzimy on-line. Wertujemy, przeglądamy i robimy zakupy również on-line. Wydawało by się, że czas pandemii to czas przestoju ale przy odpowiednio przygotowanych ofertach, nie ma lepszego czasu na sprzedaż.

Informacje PR vs Artykuły sponsorowane

Jaka jest różnica? Zasadniczo, kontent, przekaz oraz kanały dystrybucji. Przemyślana i przede wszystkim indywidualna oferta to podstawa. Trzeba z klientem prowadzić dialog, zachęcać do działania oraz zaprosić do wspólnej gry.

Informacje PR, pisane są raz a potem rozsyłane do wszystkich możliwych kanałów dystrybucji (np. serwisy internetowe). Dziś jednak internet działa zupełnie inaczej, i tego typu publikacje nie są dobrze widziane ani przez Google ani, przez wydawców.

Cena opublikowania informacji prasowej może być nawet 20 krotnie wyższa od artykułu sponsorowanego.

Czemu powinieneś korzystać z artykułu sponsorowanego

  1. Tworzysz przekaz skrojony pod serwis
  2. Tworzysz przekaz dla czytelników danego sierwisu
  3. Możesz zaprezentować istotne właściwości produktu w odniesieniu do grupy odbiorczej
  4. Wydajesz więcej na napisanie treści ale płacisz mniej za publikację
  5. Tworzysz dialog z czytelnikiem
  6. Masz możliwość lepszego dopasowani oferty