Jak zwiększyć atrakcyjność oferty agencji PR

Świat internetu pędzi do przodu, tak samo dzieje się z ofertą. Czy Państwa agencja, jest gotowa na marketing 3.0 i 4.0? Współpraca z klientem nie musi być ciężka, by przynosiła zakładany zysk. Zobacz jak możesz, już dziś rozwinąć skrzydła Swoich Klientów i Swojej Agencji.

Informacje prasowe czy projekty content’owe?

Google, już nie daje się nabrać na masowe informacje pr? Tak, to prawda, że w internecie liczy się dobry content. Ale kontent nie tylko musi być ciekawy, musi nieść za sobą wartość i przesłanie. Namawiać do działania i dostarczać wiedzy jednocześnie.

To nie jest łatwe zadanie. Bez planu, realizacji i wdrożenia nie damy rady. Planowanie nie tylko daje nam możliwość, zbudowania czegoś nowego ale również, ograniczy nietrafione inwestycje w „nadaremną reklamę”.

Zapraszamy, do współpracy przy naszych projektach. Do współpracy, szerokiej, długoterminowej i skierowanej na potrzeby użytkownika. Ale hola, gdzie reklama klienta? On, przecież, za to płaci!

Tak, jest klient płaci… ale otrzymuje, również wiele. Otrzymuje nietuzinkowe podejście do reklamy. Coś więcej, niż suchy przekaz reklamowy. I tak, możemy to zrobić razem, z Państwa agencją PR. „No bullshit, tylko targeting”.

Zadowolenie czytelnika i zadowolenie klienta w jednym

No dobra, więc czym się zajmiemy? Co zbudujemy, tak by klient otrzymał był syty a i owca cała. Stworzymy, kontent poradnikowy, pomoc oraz przekaz wiedzy na tematy dookoła produktu. Nie spojrzymy, na sprzęt AGD czy RTV przez pryzmat pojedynczego „produktu” a przez pryzmat potrzeb konsumenta.

  • czy konsument potrzebuje reklamy? Raczej nie!
  • klient, otrzyma lokowanie produktu oraz miano partnera wspierającego (wiedzą i doświadczeniem)
  • czytelnik, będzie wdzięczny za wiedzę

Czy nie lepiej, kreować coś nowatorskiego i unikalnego? Zapraszamy, do kontaktu i współpracy w ramach naszych „projektów dedykowanych”. Do zbudowania, przekazu targetowanego do naszych czytelników.

Hej, pozdrawiamy Marcin Ożarek i team Itaxo „dobra strona reklamy”. Do usłyszenia!

Leave a Reply