Reklama barterowa kwitnie

Coraz więcej działań reklamowych działa u nas na zasadach barterowych. Testujemy dla naszych klientów elektronikę i urządzenia AGD. Coraz więcej również zleceń na testy sprzętu.

Tekst opiniotwórczy lepszy od informacji PR

Informacje prasowe mają jeden minus, nie są pisane przez niezależny ekspertów. Jednocześnie osoby czytające zdają się mniej być zainteresowane suchymi faktami technicznymi a bardziej interesuje ich rzeczowy test.

Reklama czy Opinia?

No i kolejne zmiany na rynku internetowym, które nastąpiły już jakiś czas temu. Dziś znalezienie informacji nie robi większego problemu. Warto więc by przekaz był opinią niż tekstem reklamowym.

Należy przekazać pasję do produktu, powiedzieć jak się używało i czemu ten produkt polecamy a nie inny.

Już dziś zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia warunków współpracy z naszymi portalami internetowymi. Możliwe jest rozliczenie zarówno finansowe jak i barterowe. Po więcej szczegółów piszcie na adres: dellos[at]wp.pl